Keep it Simple
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Official KIS Guild site @ Agamaggan
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 [Accepted] Protection paladin application

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Sceleris
Guest
avatar



[Accepted] Protection paladin application Empty
PostSubject: [Accepted] Protection paladin application   [Accepted] Protection paladin application Icon_minitimeSun Dec 21, 2008 6:42 pm

RL Navn: Anton Nielsen
RL Alder: 26
RL Køn: Mand

Character Navn(e):Sceleris
Character Level(s):80
Character Class(es):paladin
Character Profession Skill? (1): Blacksmithing 446
Character Profession Skill? (2): Minning max

Character(s) forhenværende/nuværende Guild:Reminesence
Din begrundelse for at forlade din ovenstående guild?: Er stadig på trial i den, men guildens ånd er præget meget af store egoer, folk der whiner meget, og generelt har folk et holdning om, at guildmates er nogle man konkurrer imod, istedet for nogle man er venner med.


Hvem fortalte dig om KIS?: Jeg surfede serverens forum, i håb om at finde en guild jeg, havde lyst til at være en del af.

Hvad forventer du af KIS, hvis du bliver accepteret?: En community, som er en positiv oplevelse, at være en del af, folk der hygger sig og har det sjovt. Det er faktisk det eneste.

Er der nogen i KIS som kan stå inde for din værdighed til guilden?: Jeg snakkede med Auch omkring guilden, men der er ingen der kender mig. Grunden til dette er primært, at jeg kommer fra Frostmane serveren, men flyttede til denne på grund af en RL ven.

Hvad kan du tilbyde os i KIS?: En fyr med en masse overskud, som forstår at passe ind i et socialt spil og bidrage positivt, både i kraft af min rolle som tank, men også som en social person der elsker, at snakke og omgås andre mennesker.

Hvilket specc/rolle vil du gerne raide som?: Min paladin er protection specced, men jeg er en rimlig fleksibel person og kan ofte blive snakket til med hensyn til dette. Jeg er ikke en fan af veto fra hverken min sidde eller andres.
Hvilket aspekt af WoW elsker du mest (PvE/PvP)?: Er nok en rimlig god blanding, jeg elsker PvE hvis jeg laver det sammen med folk som jeg har det godt med, men jeg går også en del op i pvp. Min spil historie støtter også op om dette, da jeg som Everquest spiller valgte, at være en del af tallon zek serveren, som er en pvp server, i et ellers meget pve orinteret spil.

Hvor længe har du spillet WoW?: Siden launch, kan ikke lige huske datoen fra toppen af hovedet.

Hvilke erfaringer har du gjort dig tidligere i spillet, som vil gavne os i KIS?: I EQ var jeg pvp officer i min guild, grunden til dette var der var krige omkring raid mobs, da der ikke var noget der hed instances. Min erfaring i EQ blev i wow brugt på at være guildeader på frostmane serveren, hvilket jeg var indtil jeg tog en længere pause. Dette var i Vanilla wow.
Siden valgte jeg at tage rollen, som "normal" member.
Alt denne erfaring har lært mig hvordan man opfører sig i et mmo, og hjulpet mig til at blive bedre til teamwork.

Beskriv din ledighed til at raide eller spille generelt, gerne i gennemsnit: Jeg arbejder på en børnehjem samtidig med at jeg læser til lærer. Dette betyder jeg har generalt ok meget fritid, men det er meget svært at give specifikke dage. Men jeg vil antage, at jeg spiller minimum 18 timer om ugen

Ventrilo er et krav, men det er en mikrofon ikke. Er det et problem for dig?: Nej, jeg holder meget af voicechat generalt.

Er du villig til at følge de anvisninger du bliver givet af Officers?: Jeg er et loyalt member, der forstår hvordan mmo verdenen fungere, og anser det af kunne lytte, og gøre det som officerene siger, som en enorm vigtig egenskab hos enhver mmo gamer.

Respekterer du de valg og beslutninger de tager (der på baggrund ønsker det bedste for guilden)?: Hvis det bliver gjort for guilden respekterer jeg den fuldt ud, faktisk forventer jeg at alle beslutninger bliver taget med guilden som hensyn.

Hvis du har andet at tilføje, så fortæl: Jeg vil bare slutte af med at sige at jeg er sikker på i vil opleve en person, som på ingen måde tynger guilden eller bliver et problem, men en person der ved meget om mmo spil, som er hurtig til at lære og frem for alt en god guildmate.
Ps: Armory er lidt langsom om at update, så lige nu kan i nok se mit pvp gear. Mit pve gear har cirka 22k hp, og 540 defense.
Back to top Go down
Auch
Hylende Banshee
Auch


Male Number of posts : 85
Age : 35
Location : Aabenraa
Registration date : 2008-11-11

[Accepted] Protection paladin application Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Protection paladin application   [Accepted] Protection paladin application Icon_minitimeSun Dec 21, 2008 8:22 pm

Mest seriøse apply ever.

Har nu noget exp i WotL i raids`?

Dit gear skal du måske arbejde lidt på.. Jeg vil gerne se dit armoury link for at se avoidance og din gearopsætning. Da jeg er MT så vil jeg gerne se hvad jeg arbejder med. Razz

Men vi mangler en tank til g2 da det kommer til at skaffe of en DPS mere da vi slipper for at hinc speccer tilbage til prot.

Og din DK ven er velkommen da vi mangler DPS til at få g2 op og stå..

Men da vi har to geared tanks til g2 kan vi ikke love raiding spots med det samme.

Da jeg snakkede med ham ingame virkede han velformuleret og seriøs.. og havde ingen indvindinger mod en sjofel gchat.. Razz Så han er game på menalitet.. ^^

Nu mangler vi bare at Facts og Villetta giver et comment.
Back to top Go down
Sceleris
Guest
avatar



[Accepted] Protection paladin application Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Protection paladin application   [Accepted] Protection paladin application Icon_minitimeSun Dec 21, 2008 8:51 pm

Er godt klar over at mit tanking gear kunne være bedre, den eneste grund til det ikke er det pt er pågrund af den guild jed appliede til simpelthen var demotiverende for mig at lave ting med. Folk ninja ting fra hinaden for sjov" ja det er faktisk rigtig" og var generelt ekstrem belastende at bruge tid sammen med. Jeg forventer dog, at hvis jeg kommer ind i denne guild vil jeg helt klart gøre en indsats for at forbedre dette. Med hensyn til spec er der altid en mulighed for at ændre dette, ville med stor sansynlighed blive Ret men, hvis i mangler DPS burde det jo ikke at blive et problem.
(plus dual specs kommer snart)
Back to top Go down
Villetta
Council
Villetta


Male Number of posts : 110
Age : 33
Location : Danmark
Registration date : 2008-11-10

[Accepted] Protection paladin application Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Protection paladin application   [Accepted] Protection paladin application Icon_minitimeMon Dec 22, 2008 2:35 pm

Fornemt - klart et ja fra min side.

Tror heller ikke Facts har noget imod denne apply Wink

Whisp mig in-game
Back to top Go down
http://kis-guild.owns.it
Sponsored content





[Accepted] Protection paladin application Empty
PostSubject: Re: [Accepted] Protection paladin application   [Accepted] Protection paladin application Icon_minitime

Back to top Go down
 
[Accepted] Protection paladin application
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Accepted] paladin healer
» [Accepted] 80 Rogue - =)
» [Accepted] Maltiq, Druid
» [Accepted] Hunter - Beastmaster
» [Accepted] Resto druid

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Keep it Simple :: Public :: Applications-
Jump to: