Keep it Simple
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Official KIS Guild site @ Agamaggan
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 [Declined] Prot Warrior apply

Go down 
AuthorMessage
Buffzz
Guest
avatar



[Declined] Prot Warrior apply Empty
PostSubject: [Declined] Prot Warrior apply   [Declined] Prot Warrior apply Icon_minitimeSun Dec 14, 2008 7:21 pm

RL Navn:Frederik
RL Alder:16
RL Køn:Dreng

Character Navn(e):Buffz
Character Level(s):79 (80 på fredag)
Character Class(es):Warrior
Character Profession Skill? (1):Blacksmithing
Character Profession Skill? (2):Mining

Character(s) forhenværende/nuværende Guild:The noble europeans pre tbc og pre wrath of the lich king
Din begrundelse for at forlade din ovenstående guild?: Jeg stoppede med at spille i starten af wrath of the lich king, og blev derfor kicked.


Hvem fortalte dig om KIS?: Så de søgte folk i trade channel, og ledte selv efter en raiding guild.

Hvad forventer du af KIS, hvis du bliver accepteret?:Jeg forventer sjov progressing og at vir gir os 100% så vi alle får noget ud af det.

Er der nogen i KIS som kan stå inde for din værdighed til guilden?:Nej

Hvad kan du tilbyde os i KIS?:Jeg har raided en del og derfor mener jeg, at jeg har min efaring og er en god tank og dps

Hvilket specc/rolle vil du gerne raide som?: Protection, men ville heller ikke have noget imod at være fury.

Hvilket aspekt af WoW elsker du mest (PvE/PvP)?:Jeg Elsker meget pvp og pve, jeg er High Warlord og har fuld season 3 og 4/5 sesaon 4, og har fuld tier 4 så har raided en del og pvped en del:D

Hvor længe har du spillet WoW?: lige siden World of warcraft kom ud, så det er vel en 4 år

Hvilke erfaringer har du gjort dig tidligere i spillet, som vil gavne os i KIS?:Har som sagt været med fra starten så ved hvordan spillet fungere

Beskriv din ledighed til at raide eller spille generelt, gerne i gennemsnit:Altså jeg går på efterskole atm, så jeg har for det meste kun klar i weekenderne, og det er jeg også klar over, når jeg laver en apply. Men når jeg så kan spille, spiller jeg meget:). SÅ jeg håber på det bedste.

Ventrilo er et krav, men det er en mikrofon ikke. Er det et problem for dig?:Ja

Er du villig til at følge de anvisninger du bliver givet af Officers?:Ja

Respekterer du de valg og beslutninger de tager (der på baggrund ønsker det bedste for guilden)?:Ja - men kan godt være jeg diskutere imod hvis jeg nu synes de ikke lyder helt rigtig:)
Back to top Go down
Villetta
Council
Villetta


Male Number of posts : 110
Age : 33
Location : Danmark
Registration date : 2008-11-10

[Declined] Prot Warrior apply Empty
PostSubject: Re: [Declined] Prot Warrior apply   [Declined] Prot Warrior apply Icon_minitimeSun Dec 14, 2008 7:32 pm

Buffzz wrote:
Ventrilo er et krav, men det er en mikrofon ikke. Er det et problem for dig?:Ja
Læs det lige igennem igen :p

Efterskolen bliver nok et problem for dig, da vi raider meget i de første ugedage. Og når vi regner med at en offtank skal være lige så aktiv som main tanken har vi yderligere et problem. Det er desværre et nej fra min side af.
Back to top Go down
http://kis-guild.owns.it
Villetta
Council
Villetta


Male Number of posts : 110
Age : 33
Location : Danmark
Registration date : 2008-11-10

[Declined] Prot Warrior apply Empty
PostSubject: Re: [Declined] Prot Warrior apply   [Declined] Prot Warrior apply Icon_minitimeTue Dec 16, 2008 5:18 pm

Trods manglende respons fra Facts her, kan jeg med sikkerhed sige at du ikke vil kunne få særlig meget ud af denne guild og jeg har snakket med ham om det.

Held og lykke fremover Frederik
Back to top Go down
http://kis-guild.owns.it
Sponsored content





[Declined] Prot Warrior apply Empty
PostSubject: Re: [Declined] Prot Warrior apply   [Declined] Prot Warrior apply Icon_minitime

Back to top Go down
 
[Declined] Prot Warrior apply
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Accepted] Prot warrior 80 - repsie
» [Declined Frost Speced Death Knight Ansøgning
» [Pending] Credê - Protection Warrior

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Keep it Simple :: Public :: Applications-
Jump to: