Keep it Simple
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Official KIS Guild site @ Agamaggan
 
HomePortalGallerySearchLatest imagesRegisterLog in

 

 [Pending] Credê - Protection Warrior

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Guest
Guest
avatar



[Pending] Credê - Protection Warrior Empty
PostSubject: [Pending] Credê - Protection Warrior   [Pending] Credê - Protection Warrior Icon_minitimeWed Dec 31, 2008 3:10 pm

RL Navn: Christian.
RL Alder: 20.
RL Køn: Mand

Character Navn(e):
Credê - Main.
Credé - alt. Gammel main fra BC. Godt pre wotlk gear.(Paladin)
Character Level(s): 80 begge to.
Character Class(es): Udover de to main's. en lvl 70 priest og en lvl 60 Death Knight.
Character Profession Skill? (1): Min warrior har ingen proffesions værd at fortælle om. Dog har min paladin 450 herbalism og 410 enchanting.
Character Armory Profile: Warrior.
Character Armory Profile: Paladin (holy gear består af 4/8 tier6 og tier6 off set items fra henholdsvis BT og hyjal.

Character(s) forhenværende/nuværende Guild: Almost Skilled (Min egen guild)
Din begrundelse for at forlade din ovenstående guild?: En guild jeg selv har lavet. Mest af alt til at kunne sende ting nemmere via mine chars og for at få mere space i bank, via guild vault.


Hvem fortalte dig om KIS?: Læste lidt om jer på Forum, og det er sq langtid siden jeg har været i en pure dansk raid guild, så blev lidt interreseret Smile.

Hvad forventer du af KIS, hvis du bliver accepteret?: Sjov og spas, og en gang hyggelig raiding, uden den store hardcore seriøsitet.

Er der nogen i KIS som kan stå inde for din værdighed til guilden?: Ikke i KIS nej.

Hvad kan du tilbyde os i KIS?: Sjov, hjælp til dungeons, raids, osv.

Hvilket specc/rolle vil du gerne raide som?: Ville godt raide som tank, med min warrior, dog. Skal jeg advare om at jeg aldrig har raidet med en warrior som tank. Kun få gange som protection paladin.

Hvilket aspekt af WoW elsker du mest (PvE/PvP)?: Der må jeg sige PvE, har raidet meget igennem tiden på diverse classes.

Hvor længe har du spillet WoW?: September 2005 startede jeg med en kammerat.

Hvilke erfaringer har du gjort dig tidligere i spillet, som vil gavne os i KIS?: Har gennemgået ALT content fra Vanilla wow full naxxramas og full AQ40, alt i BC Eye, SSC, Black Temple, Hyjal, og Første 2 bosses i Sunwell plateu.

Beskriv din ledighed til at raide eller spille generelt, gerne i gennemsnit: Gennemsnitslig hverdag, bor alene så kan sådan set selv bestemme hvornår og hvordan og hvorledes.

Ventrilo er et krav, men det er en mikrofon ikke. Er det et problem for dig?: Nej det burde det ikke være.

Er du villig til at følge de anvisninger du bliver givet af Officers?: Selvfølgelig.

Respekterer du de valg og beslutninger de tager (der på baggrund ønsker det bedste for guilden)?: Yep.

Hvis du har andet at tilføje, så fortæl:
Som sagt, har spillet på lidt forskellige characters. Startede som shaman og healer, igennem hele vanilla wow, samt det meste af BC. Lavede en paladin og healede mest på den, dog endte jeg op som retribution paladin i slutningen af BC. Har også healet på min priest dog, mest som assistance og karazhan runs få gange.
Min warrior er 8 defense fra at være defense cappet, 20k HP atm, dog arbejder jeg så hurtigt jeg kan på at farme heroics til at få bedre og raid acceptabelt gear.

Tak fordi i gider læse.

Mvh. Christian.
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar



[Pending] Credê - Protection Warrior Empty
PostSubject: Re: [Pending] Credê - Protection Warrior   [Pending] Credê - Protection Warrior Icon_minitimeWed Dec 31, 2008 3:13 pm

Skal lige huske at sige at jeg har IKKE, lavet noget WotLK content endnu, da jeg har fokuseret mest på at level. Dog læser jeg mange guides på div. hjemmesider om tactics. og pre BC naxxramas skulle ikke være meget anderledes end nu-dagens naxxramas.
Back to top Go down
Villetta
Council
Villetta


Male Number of posts : 110
Age : 33
Location : Danmark
Registration date : 2008-11-10

[Pending] Credê - Protection Warrior Empty
PostSubject: Re: [Pending] Credê - Protection Warrior   [Pending] Credê - Protection Warrior Icon_minitimeWed Dec 31, 2008 4:02 pm

Davs Christian!
Ja kan godt huske dig fra realm forums, og gz med 80 Smile
Der er nok en del der skal arbejdes på før vi kan bruge dig som tank, men det skal vi nok hjælpe til med. Vi har faktisk en melee dps som har trukket sig tilbage, så hvis du ku' tænke dig at gå fury, kan vi måske også snakke om det.

Udover det vil jeg sige at vi er ret casual når det gælder raiding, og vi raider faktisk kun 1-2 gange i ugen i øjeblikket fordi vi mangler folk til en 2nd raid grp.

Men ja, god solid apply, grønt lys fra min side da jeg tror du er en god kandidat til at hjælpe Raid grp 2.

Lad os høre hvad de andre siger Wink

Godt nytår.
Back to top Go down
http://kis-guild.owns.it
Guest
Guest
avatar



[Pending] Credê - Protection Warrior Empty
PostSubject: Re: [Pending] Credê - Protection Warrior   [Pending] Credê - Protection Warrior Icon_minitimeWed Dec 31, 2008 6:26 pm

Går helt med til at spec dps hvertfald Razz Har altid helst foretrukket dps i raids selv.

Godt Nytår Smile
Back to top Go down
Rockmun
Savlende Murloc
Rockmun


Male Number of posts : 41
Age : 32
Location : somewhere in the gutter omg wtf lol! :p
Registration date : 2008-11-14

[Pending] Credê - Protection Warrior Empty
PostSubject: Re: [Pending] Credê - Protection Warrior   [Pending] Credê - Protection Warrior Icon_minitimeThu Jan 01, 2009 3:10 pm

GL med det Wink vil gerne prøve at give en hånd til at geare dig i Hc etc. Smile
Og godt nytår Razz
Back to top Go down
Villetta
Council
Villetta


Male Number of posts : 110
Age : 33
Location : Danmark
Registration date : 2008-11-10

[Pending] Credê - Protection Warrior Empty
PostSubject: Re: [Pending] Credê - Protection Warrior   [Pending] Credê - Protection Warrior Icon_minitimeSat Jan 03, 2009 5:20 pm

hey Christian, du må undskylde de manglende svar, men vi er desværre ved at gennemgå nogle kriser i guilden, og tiden vil vise hvorvidt det udvikler sig.

Men indtil nu står din apply stadig på stand-by. Hvis din tålmodighed ikke er til det, er du velkommen til at apply til andre guilds, det er kun forståeligt.

Held og lykke fremover.
Back to top Go down
http://kis-guild.owns.it
Sponsored content





[Pending] Credê - Protection Warrior Empty
PostSubject: Re: [Pending] Credê - Protection Warrior   [Pending] Credê - Protection Warrior Icon_minitime

Back to top Go down
 
[Pending] Credê - Protection Warrior
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Accepted] Prot warrior 80 - repsie
» [Declined] Prot Warrior apply
» [Accepted] Protection paladin application

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Keep it Simple :: Public :: Applications-
Jump to: